Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendelés előtt
Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretet?
Kínálatunkban a magasságának, testalkatának és a kívánt gallérnak megfelelően választhatja ki az Ön számára megfelelő inget. Böngésszen kínálatunkban egyszerűen és könnyedén a képernyő bal oldalán található navigációs lehetőséggel. Szűrje kedvenc termékeit méret, szín vagy akár típus szerint. A legtöbb termékhez mérettáblázat is tartozik.
Raktáron vannak a termékek?
Minden rendelhető termék raktáron van. Ha egy termék az Ön által kiválasztott méretben nincs raktáron, használja a termékfigyelő funkciót - adja meg az e-mail címét, és értesítést kap, amint a termék újra raktáron lesz. Ruháinkat kollekciókban árusítjuk, és a kínálatunk nagyobb része általában a készlet erejéig kapható. Ha kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Milyen szállítási és fizetési lehetőségek vannak?
A szállítási és fizetési lehetőségeket ITT tekintheti meg.
Hogyan küldhetem vissza a termékeket?
A cserével és visszaküldéssel kapcsolatos információkat ITT találja.
Gyárt a Willsoor méretre szabott ingeket?
Férfi ingek széles választékát kínáljuk - klasszikus és slim fit stílusban egyaránt, 4 magassági lehetőség közül választhat a tökéletes illeszkedés érdekében, alacsonyabb és magasabb urak számára is kínálunk ingeket. A különböző gallér típusok alkalmazkodnak a különböző arctípusokhoz. A nők számára testhezállóbb és túlméretezett ingeket is kínálunk. A magas hölgyek hosszított ingeket találnak választékunkban a tökéletes kinézet eléréshez.
Hol készülnek a Willsoor ingek, és honnan származik az anyag?
A Willsoor ingek és ruhák az Európai Unióban készülnek. Az anyagokat francia, olasz, osztrák, egyiptomi és cseh textilgyárakból importáljuk. A Willsoor nagy hangsúlyt fektet a minőségre és a kivitelezésre.
Mennyi ideig tart a csomagom kiszállítása?
Az utánvétes rendeléseket általában a beérkezéstől számított 2 munkanapon belül adjuk fel. Ha az előrefizetési opciót választja, akkor az összeg beérkezésétől számított 2 munkanapon belül adjuk fel a csomagot.
Kell-e regisztrálnom a rendeléskor?
Regisztráció nélkül is adhat le rendelést. A regisztráció azonban számos előnnyel jár - nyomon követheti az aktuális rendelése állapotát, vagy ellenőrizheti a régebbi rendeléseit. A regisztrációval kreditpontokat is gyűjthet, amelyeket a jövőbeli vásárlásoknál felhasználhat. A kreditrendszerről bővebb információt ITT talál.
Megrendelés végrehajtása
Nem tudtam befejezni az online fizetést, hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
Használja a megrendelést visszaigazoló e-mailben található fizetési linket. Ha Ön regisztrált ügyfél, a felhasználói fiókjában a megrendelés mellett találja a fizetés befejezésének lehetőségét.
Hogyan tudom ellenőrizni a megrendelésem állapotát?
Amint a küldemény készen áll a feladásra, e-mailben tájékoztatjuk Önt az aktuális állapotról. Ha Ön regisztrált ügyfél, közvetlenül a fiókjában tudja nyomon követni a rendelés aktuális állapotát.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről.
Ha nem kapta meg az e-mailt, előfordulhat, hogy helytelenül adta meg az e-mail címét a rendelés során (például elírás). Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ki tudjuk javítani az e-mail címet és vissza tudjuk igazolni a megrendelését. Javasoljuk továbbá, hogy ellenőrizze a SPAM vagy Levélszemét mappát, előfordulhat, hogy ide kerül a Willsoortól érkező e-mail.
Személyesen is átvehetem a megrendelésem?
Webáruházunk nem kínál személyes átvételi lehetőséget.
Hogyan tudom lemondani a megrendelést?
A megrendelés lemondásához javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csapatunk ellenőrizni fogja a rendelés aktuális státuszát, és a feldolgozási szakasz alapján tájékoztatja Önt a lemondási lehetőségekről.
Már regisztrált vásárló vagyok, de nem tudok bejelentkezni.
A bejelentkezési problémák egyik leggyakoribb oka a helytelen felhasználónév (e-mail cím) vagy jelszó. Javasoljuk, hogy kattintson a bejelentkezési oldalon az „Elfelejtette jelszavát?” linkre, ahol új jelszót generáltathat. Az új jelszót automatikusan elküldi a rendszer a regisztráció során megadott e-mail címre. Ha az új jelszóval még mindig nem tud bejelentkezni, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk a probléma megoldásában.
A küldemény átvételekor
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Segítségre van szüksége? Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Elérhetőségeinket ITT találja.
Vissza szeretném küldeni a megrendelt termékeket, hogyan tehetem ezt meg?
A cserével és a visszaküldéssel kapcsolatos információkat ITT találja..
Méretprobléma miatt szeretném kicserélni a terméket, mi a teendőm?
Az árucikkek cseréje nálunk ugyanúgy működik, mint az elállás keretében történő visszaküldés. Küldje vissza nekünk a terméket, mi visszatérítjük annak az árát, ezután pedig bármikor leadhat egy új rendelést. A cserére és a visszaküldésre vonatkozó összes információt ITT érheti el.
Mit kell megadnom az áruk visszaküldésekor?
Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, látogasson el a Csere, visszaküldés, reklamáció oldalra, és töltse ki a visszaküldési űrlapot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldött termékeknek rendelkezniük kell az eredeti címkével, és nem viselhetik kopás vagy elhasználódás jeleit. Kérelmét a lehető leghamarabb, de legkésőbb a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül elbíráljuk.
Más terméket kaptam, nem azt, amit rendeltem. Hogyan tudom kicserélni?
Ha nem a megrendelt terméket kapta meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal . Biztosíthatjuk, hogy a továbbiak zökkenőmentesen, a lehető leggyorsabban és az Ön megelégedésére fognak zajlani.