Meghosszabbítjuk a tavaszi kedvezményt - 10% mindenkire!
Kedvezménykód: SPRING
×
info@willsoor.hu

REKLAMÁCIÓ, CSERE ÉS VISSZAKÜLDÉS

Termék visszaküldése

A termék a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldhető. Kérjük, töltsd ki a visszaküldési űrlapot (válaszd a Termékvisszatérítés menüpontot). 

Miután kitöltötted az űrlapot, kapsz egy egyedi kódot, amellyel ingyenesen visszaküldheted az árut. Egyszerűen csak vidd el a terméket a legközelebbi csomagfeladási pontra, és add fel a csomagot.

  • A termék nem lehet sérült, nem viselheti kopás és használat jeleit.
  • A terméket gondosan be kell csomagolni, ideális esetben abba a dobozba, amelyben megkaptad, így biztosítva, hogy ne sérüljön meg az áru a szállítás során.
  • Ha az árut eredeti csomagolásban (pl. cipő) küldöd vissza, ne ragaszd fel a szállítási címkét, és ne írd rá közvetlenül a címet. Csomagold be a dobozt csomagolópapírba, vagy tedd bele egy másik dobozba.
  • Kérjük, a terméket ne küldd vissza utánvéttel, ilyen küldeményt nem tudunk fogadni.

Ingyenes visszaküldést kínálunk. Az űrlap kitöltése után kapsz tőlünk egy egyedi kódot az ingyenes visszaküldéshez.

A pénzt általában az áru címünkre történő kézbesítése után azonnal, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük.


ÁRUCSERE

A Willsoor webáruház nem teszi lehetővé a darabonkénti cserét. Ha nem vagy elégedett a megrendelt áruval, kérjük, töltsd ki a visszaküldési űrlapot a visszaküldési utasításoknak megfelelően. Új rendelést is leadhatsz. 


TERMÉK REKLAMÁCIÓ

Minden ügyfél, aki a www.willsoor.hu weboldalon vásárolt terméket, jogosult az áru átvételétől számított 24 hónapon belül reklamációt benyújtani. A vevő köteles a kiszállított árut az átvételt követően azonnal ellenőrizni. Minden látható hibát vagy hiányt 3 munkanapon belül jelezni kell. Minden reklamációt 30 napon belül elbírálunk. Jogos reklamáció esetén visszatérítjük a felmerült költségeket.

Kérjük, töltsd ki a reklamáció benyújtása űrlapot (válaszd a Reklamáció benyújtása pontot), írd le részletesen a problémát és csatolj egy fényképet a termékről. A panasz beérkezését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban. 

Nem minden esetben szükséges visszaküldeni az árut - ugyanakkor kérjük, ne dobd ki se a sérült termékeket, se a csomagolóanyagot. Tarts meg mindent a reklamáció időtartamára.

A számla másolatát csatolni kell a csomaghoz. Ha a terméket eredeti dobozában szállították, kérjük, azt is küldd vissza.

A garancia nem terjed ki:

  • a szállítás során keletkezett károkra (a kárért a szállító cég a felelős);
  • a hosszú távú nem rendeltetésszerű használatra és a természetes elhasználódás okozta károkra;
  • a nem megfelelő vagy szokatlan használatból eredő károkra;
  • a külső tényezők és szakszerűtlen kezelés által okozott károkra.

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság 2016. február 15-i érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli rendezésére, amely lehetővé teszi a felhasználók részére, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitáikat bírósági folyamaton kívül is rendezni tudják. Erről a folyamatról bővebben itt olvashatsz: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A next SALE, s.r.o. nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.

next SALE, s.r.o.

Poštovní 244
739 61 Třinec
ÁFA: CZ01558951
CSEH KÖZTÁRSASÁG

Tanácsra van szükséged?

Ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot a e-mail címen!

Hírlevél

Szeretnél 1700 Ft kedvezményt kapni az első rendelésedből? Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy mindig időben értesülhess a legfrissebb akcióinkról.