REKLAMÁCIÓ, CSERE ÉS VISSZAKÜLDÉS
Termék visszaküldése
A termék a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldhető. Kérjük, töltsd ki a visszaküldési űrlapot (válaszd a Termékvisszatérítés menüpontot).
Miután kitöltötted az űrlapot, kapsz egy egyedi kódot, amellyel ingyenesen visszaküldheted az árut. Egyszerűen csak vidd el a terméket a legközelebbi csomagfeladási pontra, és add fel a csomagot.
- A termék nem lehet sérült, nem viselheti kopás és használat jeleit.
- A terméket gondosan be kell csomagolni, ideális esetben abba a dobozba, amelyben megkaptad, így biztosítva, hogy ne sérüljön meg az áru a szállítás során.
- Ha az árut eredeti csomagolásban (pl. cipő) küldöd vissza, ne ragaszd fel a szállítási címkét, és ne írd rá közvetlenül a címet. Csomagold be a dobozt csomagolópapírba, vagy tedd bele egy másik dobozba.
- Kérjük, a terméket ne küldd vissza utánvéttel, ilyen küldeményt nem tudunk fogadni.
A pénzt általában az áru címünkre történő kézbesítése után azonnal, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük.
ÁRUCSERE
A Willsoor webáruház nem teszi lehetővé a darabonkénti cserét. Ha nem vagy elégedett a megrendelt áruval, kérjük, töltsd ki a visszaküldési űrlapot a visszaküldési utasításoknak megfelelően. Új rendelést is leadhatsz.
TERMÉK REKLAMÁCIÓ
Minden ügyfél, aki a www.willsoor.hu weboldalon vásárolt terméket, jogosult az áru átvételétől számított 24 hónapon belül reklamációt benyújtani. A vevő köteles a kiszállított árut az átvételt követően azonnal ellenőrizni. Minden látható hibát vagy hiányt 3 munkanapon belül jelezni kell. Minden reklamációt 30 napon belül elbírálunk. Jogos reklamáció esetén visszatérítjük a felmerült költségeket.
Kérjük, töltsd ki a reklamáció benyújtása űrlapot (válaszd a Reklamáció benyújtása pontot), írd le részletesen a problémát és csatolj egy fényképet a termékről. A panasz beérkezését követően felvesszük Veled a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Nem minden esetben szükséges visszaküldeni az árut - ugyanakkor kérjük, ne dobd ki se a sérült termékeket, se a csomagolóanyagot. Tarts meg mindent a reklamáció időtartamára.
A számla másolatát csatolni kell a csomaghoz. Ha a terméket eredeti dobozában szállították, kérjük, azt is küldd vissza.
A garancia nem terjed ki:
- a szállítás során keletkezett károkra (a kárért a szállító cég a felelős);
- a hosszú távú nem rendeltetésszerű használatra és a természetes elhasználódás okozta károkra;
- a nem megfelelő vagy szokatlan használatból eredő károkra;
- a külső tényezők és szakszerűtlen kezelés által okozott károkra.
Online vitarendezés
Az Európai Bizottság 2016. február 15-i érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli rendezésére, amely lehetővé teszi a felhasználók részére, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitáikat bírósági folyamaton kívül is rendezni tudják. Erről a folyamatról bővebben itt olvashatsz: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
A next SALE, s.r.o. nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.
next SALE, s.r.o.
Poštovní 244
739 61 Třinec
ÁFA: CZ01558951
CSEH KÖZTÁRSASÁG
Tanácsra van szükséged?
Ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot a info@willsoor.hu e-mail címen!